hétfő, december 31, 2012

Zsákmány: Avon 2012/17

Megadta magát a laptopom pár hete, így sajnos a blogírás lehetetlenné vált :( Most is kölcsön gépről vagyok, amire elég nehezen lehetett feltenni a képeket...



Most nem rendeltem sok mindent, ellensúlyozza azonban a januári rendelésem :)

Naturals tusfürdő, vörösáfonyás fahéjas, ami az előrelátás teljes hiányára utal :D Csak két flakon különféle tusfürdőt kaptam Karácsonyra. Nagyon szeretem az Avon tusfürdőit, de ez a darab nem lett a kedvencem. Kicsit furi, de még azelőtt rendeltem meg az utánpótlást mielőtt kipróbáltam volna. Nem baj, el fog fogyni :)

Clearskin 2 az 1-ben hidratáló készítmény pattanásos bőrre 2% szalicilsavval (igen, ilyen rövid a neve...). Kipróbálásra vár, még nem tudok nyilatkozni róla. Egy régebbi hidratálós pumpás termékük egész jól bevált, de már fogyóban van, bár szerencsére csak elég ritkán kell használnom.

Ti rendeltetek valamit ebből a katalógusból?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!