szombat, január 26, 2013

Körömlakk: sárga lakkok

Mikor a menta lakkjaimat összeszedtem, akkor már egyúttal a sárgákat is, annyira egyformák. Jó lenne ha lenne egy sötétebb darabom is... finoman fogalmazva ezek nem állnak túl szépen. (Magamhoz próbálgattam a jelenleg kapható élénkebb árnyalatot, hát az sem áll szépen. Kénytelen leszek lemondani a citromsárga lakkról, egyszerűen ez nem az én színem.)



Két rétegben. Egyben annyira láthatatlanok és jellegtelenek, hogy meg sem mutatom... még két rétegben sem igazán látványosak.


Három rétegben már legalább színük van, ha még ilyen kis hóka is. Avon Nailwear Pro+ - Lemon Sugar, Essence Cute as Hell - 01 Naughty But Nice, Astor Fash'n Studio Fruity Scent - 107.

Jelenleg kapható sárga lakkok:
- Essence Colour & Go - 137 Wanna Be Your Sunshine
- Astor Quick'n Go - 320 Inca Gold
- Maybelline Colorama - 749 Electric Yellow
- Rimmel 60 Seconds - 450 Sunny Days
- Catrice - 865 Yellow Sub-Marine
- NYC - 294 Lexington Yello
-  L'oreal - 302 Exotic Canaries

Ezekkel találkoztam tegnap, mikor benéztem egy Rossmannba a sárga lakkok ügyében. Kinek-kinek pénztárcája és ízlése szerint... a lakkok színe nagyon-nagyon hasonló, még talán azt is ki merem jelenteni, hogy egyformák. Üvegben mind élénkebb, sötétebb sárgának tűnik, és a neten talált swatchok is ezt igazolják. Az idei tavasz az élénk színeké!

Tervezitek a beszerzését? Vagy van már a készletetekben? Rajtatok szép ez az árnyalat? Használtok sárgát?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!