csütörtök, február 21, 2013

Zsákmány: Avon 2013/02

Ez egy nagyobb rendelés volt, ami így a képeken nem látszik, mert amit nem magamnak rendeltem, azt nem fényképeztem le. Ezeken kívül vettem még egy táskarendezőt, de azt elfelejtettem lefényképezni, meg már be is pakoltam, így az elmarad. Vettem még egy gyors Száradást kölcsönző Spray-t, de sztem láttatok már belőle eleget, nem fotóztam le, csak utánpótlás volt, lassan elhasználom a második üveggel is.


Két habfürdő, pink magnólia és ibolyaillattal. Már a többedik adagot hazsnálom belőle, megszerettem őket.



Élénkítő lábradír tengeri sóval, és egy ajándék Skin So Soft testápoló az aranylóan fénylő bőrért.


A két körömlakk a Nailwear Pro - Violetta Sparkle és a Nailwear Pro+ - Make My day, Color Trend rúzs - Flirt, Color Trend Szájfény -  Sunset, Perfect Kiss Ajakrúzs - Pink Wink.


Balról: A két körömlakk a Violetta Sparkle és a Make My day, Color Trend rúzs - Flirt, Color Trend Szájfény -  Sunset, Perfect Kiss Ajakrúzs - Pink Wink.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!