péntek, április 05, 2013

Körömlakk: Avon

Van elfekvőben jónéhány képem még azokból az időkből mikor már a twitter fiókom megvolt, de ez a blog még nem indult el. Ezek a képek mind kint vannak twitteren, de mivel a havi körömlakkos bejegyzésben úgyis "duplán" vezetem a lakkokat, úgy gondoltam ezeknek is itt a helyük. Jó sok van belőlük, ezért 3 részletben fogom közzétenni a képeket.



Avon Nailwear Pro - Aqua Fantasy. Ez még a régi telefonommal egy borzalmasan sikerült kép, de a szín jól látszik, a készletem meg óriási, úgyhogy egyelőre marad. Hozza a szokásos Avon minőséget, ahogy az itt felsorolt lakkok mindegyike, de ha mégsem azt úgyis jelzem.


Avon Nailwear Pro + - Lemon Sugar & Avon Nailwear Pro + - Cosmic Blue. Nem lett a kedvenc párosom, bár tény hogy eléggé feltűnő jelenség. Ez a sárga nem az én színem (meg a sárga alapjáraton sem).



Avon Nailwear Pro + - Coral Reef. Egy cseppet halovány a fedése, de azért szerettem. A tavalyi nyár slágerszíne, én is bespájzoltam belőle pár darabbal.


Avon Nailwear Pro + - Decadence. Imádtam. Itt még komoly gondjaim voltak a lakkozással... Tapasztalataim szerint a kocka alakú körmöket nagyságrendekkel könnyebb szépen kifesteni.


Avon Nailwear Pro - Perfectly Flesh & Essence Nail Art Dekorlakk - 10 More Than Silver. Ebben az időben használtam a Maybelline körömerősítő lakkot, meg is látszik. Azóta sem találok olyat :( Egyik kedvenc visszafogottan extravagáns párosom.


Avon Nailwear Pro - Blue Escape. Megmagyarázhatatlan vonzalom fűz a kék lakkokhoz. A képen az is látszik hogy elfogyott a körömerősítőm...



Avon Nailwear Pro + - Cherry Jubilee. Kissé megkopva bár, de gyönyörűen. Majdnem vérvörös...



Avon Nailwear Pro + - Real Red. Piros hódolatom újabb kifejeződése.

Szeretitek az Avon lakkjait?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!