hétfő, április 08, 2013

Tag: 35 személyes kérdés - válasz


Szintén Maggienél találkoztam vele először, de a blogokon annak idején végigsöpört ez a tag is.

1. Melltartóban alszol?
Nem, nagyon kényelmetlennek találom.



2. Zokniban alszol?
Nem, egyszerűen zavar és nem tudok elaludni zokniban.

3. Inkább egyedül aludnál, vagy valaki mással?
Én mindenhogyan szeretek aludni, de nincs is annál jobb, mint Valakivel összebújva elaludni. :)

4. Szereted a drámát?
Színházban igen, a való életben nem.

5. Lányos lány vagy?
Informatikus sminkblogger. Na most döntsétek el :D

6. Kit öleltél meg utoljára?
Anyut :)

7. Kicsi vagy nagy táska?
Régebben főleg közepes de jól pakolható táskákat hordtam, mostanában nagyobbakat. Jobban elfér benne a könyvem :D Főleg mióta sulitáskát sem hordok, csak retikült.

8. Alacsony vagy?
Teljesen átlagos a testmagasságom, lányként nem számítok alacsonynak, mégis sűrűn aposztrofálom magam a következőképpen: rajtam minden kicsi. Ideértve a testmagasságomat is :D Nagy álmom volt a modell alkat, a hozzátartozó magassággal...

9. Szeretsz most valakit?
Soha nem volt olyan hogy ne szeressek valakit... Szerintem az ember nem dobja el egykönnyen magától a családját. De a másik értelemben véve is szeretek, Kedvesemet, állatokat, sok mindent :)

10. Van a Facebook-jelszavadnak bármi köze egy fiúhoz?
Nincs, ha volt is valaha, egy lányhoz volt köze :)

11. Zavar, ha piszkos a zoknid?
Igen, de hát a zokni is egy olyan dolog amit az ember naponta kitesz a mosásba... mert koszos lesz.

12. Önteltnek tartod magad?
Nem.

13. Beöltözöl Halloweenkor?
Nem, ahogy farsangkor sem.

14. Be tudod úgy hajlítani valamelyik végtagodat, ahogy a többiek nem?
Elég sok részem áll magától vagy miattam elég furán, de nem hiszem hogy ezekkel egyedül lennék.

15. Melyik a legfurább hely, ahol aludtál?
Egy buli közepén egy radiátoron.

16. Megfogta valaki a fenekedet az elmúlt huszonnégy órában?
Fürödtem... ha a valaki magamra is vonatkozik, akkor egyértelműen igen.
 
17. Pletykálnak rólad valamit?
Biztosan.
 
18. Szólítasz valakit a vezetéknevén?
Igen, van olyan ismerősöm, akire ez ragadt; de én már így ismertem meg, magamtól nem hinném, hogy a vezetéknevén szólítanék bárkit. Idomulok a becenevekhez, nekem furi hogy mindenki Zoli, András meg Bandi. (Igen, főleg pasikkal dolgozok együtt :) )

19. Milyen színű melltartó van rajtad?
Fekete.

20. A sötét vagy a világos hajú fiúk tetszenek jobban?
Nem a hajszín számít, de ha már, akkor legyen fekete, latinos.

21. Mit tegyen egy srác, hogy megkedveld?
Jól el tudjunk beszélgetni. Az utóbbi időben azt vettem észre hogy még az sem feltétel hogy kedves legyen :D

22. Van most legjobb barátod?
Legjobb... nincs.

23. Összetört már a szíved valaha?
Persze, sokszor, elég szeleburdi voltam mindig is.


24. Gondolkoztál már plasztikai műtéten?
Egyszer felsoroltam, mimmel nem vagyok elégedett. Nem tudtak utána olyan porcikámat mondani ami ne lett volna benne... de ettől nem csináltatnék. Max pár gyerek után, úgymond rendbetevésre.
 
25. Elégedett vagy az életeddel?
Általánosságban igen.

26. Csábították el már tőled a fiúdat?
Nem tudok róla.

27. Ugrottál már ruhástul medencébe?
Nem. Sőt, nem is dobtak még bele.

28. Inkább fiú- vagy lánybarátaid vannak?
Fiúk.

29. Pofoztál már meg srácot?
Nem emlékszem ilyenre, bár ez nálam nem jelent semmit.

30. Mitől félsz a leginkább?
Talán az egyedülléttől. Meg persze egy csomó egyéb dologtól.

31. Sírtad már magad álomba?
Elég sokszor.

32. Volt már, hogy egyszerűen sehogy se tudtál kirázni valakit a fejedből?
Persze, de aztán elmúlik ez is.

33. Hiszel abban, hogy aki egyszer megcsalt, az többször is meg fog?
Abban hiszek hogy az emberek képesek változni ha akarnak, csak általában nem akarnak, főleg ha megkapják az újabb és újabb esélyt... úgy minek?

34. Kívántad már valaha, bárcsak híres lennél?
Főleg hercegnő szerettem volna lenni, meg modell. Bár híresség egyikkel sem jár feltétlenül, ami nem is baj :)

35. Hiányzik most valaki?
Igen, és fog is.

Kitöltitek? 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!