szerda, május 08, 2013

Zsákmány: Avon 2013/06

Az Avonnal mostanában úgy vagyok, hogy mindenem megvan ami kell, úgyhogy csak kifogyó készleteket töltök, meg ha van valami újdonság ami nagyon megfogja a fantáziámat, akkor azt megrendelem.


Habfürdő ibolyaillattal, most is ezt használom, isteni illata van. De azért az epres még mindig verhetetlen számomra. Színmegújító, Brilliáns fényű ajakrúzs - Vermillion. Mióta kijött ez a rúzscsalád, nézem ezt a színt, de végül egy másikat vettem meg, mert hogy ilyen színem már van itthon, bár tény, hogy nagyon imádom. Azért most végül csak hazajött ez is, és fantasztikus színe van.
Színmegújító hidratáló ajakrúzs - Nude Perfection. Mióta rájöttem hogy nude árnyalatokból is az erősebbek állnak jól, próbálok beszerezni pár hordhatót. Ez az első ilyen kísérlet, remélem ezzel már nem nyúltam mellé. És vettem egy hajkefét is, amit elfelejtettem befotózni. Tönkrement a régi, ahelyett vettem meg ugyanazt.


Színmegújító, Brilliáns fényű ajakrúzs - Vermillion és Színmegújító hidratáló ajakrúzs - Nude Perfection. Remélem rajtam is ilyen gyönyörűen fognak kinézni.

Ti mit vettetek ebből a katalógusból?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!