szombat, június 22, 2013

Nemblogolásom időszakában is szorgalmasan gyűjtögettem a kiürült flakonokat, úgyhog most tudok szolgálni egy ilyen bejegyzéssel is.


Avon naturals cranberry & cinnamon shower gel, utáltam. És most használom belőle a második flakont... borzasztóan mű az állaga, piros, tömény festék, és nem tisztít rendesen. Az illata finom, de pillanatok alatt elillan.
Avon naturals cranberry & cinnamon hand & body lotion hozta a szokásos Avon minőséget, bár nem lett a kedvencem.
Avon naturals cherry blossom hand & body lotion a többedik flakont használtam el, szerettem, de most sztem váltani fogok.


Iseree Sensitive Facial Wipes for dry & sensitive skin, csak a szokásos, írtam már róla korábban ITT.
Rival de Loop Hydro arctisztító kendő, megtaláltam az eddigi legjobb sminklemosó kendőmet. Kellően nedves, könnyen távolítja el a sminket, és még a szempillaspirállal is jobban boldogul.
Essence Nail Polish remover, az elején nagyon nem kedveltem meg, de a végére megbarátkoztunk. Azért nem fogom újravenni, az erős színek lemosásában nem jeleskedik. Annál inkább az elkenésükben, minden létező bőrfelületre.
Garnier Nutritionist Regenerating eye cream, nagyon sokáig használtam, tényleg nagyon kiadós mennyiség, és nálam áldásos hatással volt a karikáimra. Napi kétszeri használattal már 1-2 nap után jelentősen halványodtak, annyira hogy korrektort sem kellett kennem.


Schwarzkopf Gliss Kur hair repair, még régebben használtam, aztán a vége nagyon sokáig állt, de végül nem került rá sor. Még évekkel ezelőtt hosszú és elég száraz volt a hajam, szerettem használni, bár így visszatekintve nem tudnám megmondani hogy használt-e. Mostanában megint kicsit szárazabbak a hajvégeim, meg törnek is minimálisan, de már nem fogom elhasználni mert szilikonos, én meg azt kerülöm egy ideje.
Alterra Sensitiv shampoo mandel & jojoba, imádom. Komolyan, gyönyörűen rendbe szedte a nagyon zsíros hajamat, csak az "illata" ne lenne... mint a félig rohadt barack.
Alterra Glanz Spülung aprikose & weizen, balzsam az egészségesen fénylő hajért. Vagy valami ilyesmi. Szintén szilikon- és mindenféle méreganyag-mentes, szeretem, kár hogy egy ideje már nem lehet kapni...

Szorgalmasan használgatom a dolgaimat, a tartalékos kupac is szépen megfogyatkozott, nagy öröm ez most nekem.

Ti ismeritek ezeket a termékeket? Mi a véleményetek róluk?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!