hétfő, július 01, 2013

Körömlakk: 2013 június

Hát most nem vittem túlzásba a lakkozást, ebbe két elég tartós lakk játszott közre, és az, hogy a jobb kezemen 3 köröm tört le. Erre a betöredezés problémára még ki kell találnom valamit, mert bár szép erősek a körmeim az A-vitamintól, de még valahogy nem tökéletes a végeredmény. Azért én így is nagyon meg vagyok elégedve, két letörés között legalább megnő a körmöm, nem pedig a már letört törik tovább, mélyen bele a húsba.



Flormar Nail Enamel - 392. Igazi holo csoda. Három réteg kell a tökéletes fedéshez, de szikrázóan szép, és meglepően tartós.


Essence Nude Glam - 05 Toffee To Go. Kellemes nude árnyalat. Két rétegben még kissé átlátszanak a körömvégek, de nem róttam fel neki hibának. Pár nap után megkopott a vége.


Crystal Nails Protein Bomb Nail Lacquer - 052. Olyan érdekes színe volt üvegben, felkenve meg csak egy sima piros. Félmattra szárad, és ránézésre olyan zselészerűre. A kezemen csak pár napig bírta, a lábamon viszont tartós.



Maybelline ColoRama - 26. Nagyjából egy hete ezt viselem, és egyetlen ujjamról pattog, a többin csak egy minimálisan megkopott a vége ennyi idő alatt. Két rétegben átlátszanak a körömvégek, de szerintem három réteggel is ezt csinálta volna.

Ismeritek ezeket a lakkokat? Mi a véleményetek róla? 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!