hétfő, július 22, 2013

Teszt: Első tapasztalatok a körömnyomdázásról

Leges-legelső próbálkozásaimat, még az Essence nyomdakészlettel, le sem fotóztam, értékelhetetlen lett. Nem vette fel szépen a lakkot a pecsételő, és a körmömre sem tudtam felvinni a mintát.



Én meg a felkészültség, egy darabig rá sem jöttem hogy le kéne húzni a fóliát a lemezről. Úgyhogy most mondom mindenkinek, aki elsőként kísérletezik vele, és főleg Essence palettákkal: Húzd le róla a védőfóliát! Az Essence-é teljesen átlátszó fólia, alig vettem észre.



Ezeken a lemezeken már jobban látható hogy fólia van rajtuk, amiket el kell távolítani. Következő próbálkozásom a BornPrettyStore-ból rendelt pecsételővel és lemezekkel történt.


Hátul a kétoldalú nyomdázó, amit használtam.


És a lemezek. A fenti cicás egyik mintája van a körmömön, ebből a kupacból ez az alsó sor baloldalán lévő lemez.


Az Essence körömnyomda lakkját használtam hozzá, tökéletesen bevált. Alap- és fedőlakknak a Sally Hansen Advanced Hard as NailsNylon + Retinol Strengthener körömlakkja van rajtam. Kicsit elkente néhol, de valszeg csak gyakorolnom kell még vele.


Az egyetlen körmöm, ahol hiánytalanul siekrült felvinni a mintát, csak egy kis gyakorlás kellett hozzá (meg az ügyesebbik kezem).


A jobb kezem, amit a bal kezemmel kellett pecsételni. Szegény cicukák füle-farka időnként hiányzik, de nagyvonalakban meg voltam elégedve a végeredménnyel. Látszanak a letört körmeim is.


A gyűrűsujjam körmével kezdtem, látszik is hogy nagyon nem sikerült megtalálni vele a szöget, meg a jó helyet. A többi körmöm kissé hiányos, egyedül a nagyujjam az, ami elfogadhatóra sikerült.

Egy kis gyakorlással én úgy érzem menni fog ez, de kellett egy másik pecsételő.

Összefoglalva, az Essence nyomdázós körömlakkjai jók, a mintalemezeket nem próbáltam még ezzel a pecsételővel, a nyomdázója azonban használhatatlan. Szerintem nem éri meg ez a készlet.
A BornPrettyStore-ból rendelt lemezek és pecsételő azonban nagyon jónak bizonyultak, bátran ajánlom kipróbálásra.

Szeretitek a körömnyomdás díszítéseket?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!