szombat, augusztus 03, 2013

Zsákmány: 2013 július

A múlt havi egyáltalán nem veszek semmit szintet nem sikerült tartani, de még így sem érzem úgy, hogy túlzásokba estem volna. Figyelek arra, hogy bármennyire is tetszik valami, ha van olyanom már itthon, ne vegyem meg, és arra is, hogy ha nem áll jól, akkor sem hozom el. Ez a nehezebbik része...


Masnis körömmatrica, Szórógyöngy és NYC Applecious Glossy Lip Balm - 354 Apple Blossom. Az elsőt egy kínaiban találtam, kincsekre lehet ott bukkanni időnként, a két szórógyöngyöt a Lovely kaviár körmök alternatívájának vettem, olcsóbbért egy körmös standnál a plázában, a szájkenő meg azért jött most velem haza több hónap után, mert így nyáron sokat kenek ilyeneket, és sminkkel jobban néz ki ez hogy van egy kis színe.

Két körömlakk áráért vettem négyet a Flormar pultnál,  Flormar Duo 2x Chrome Nail Enamel - DC05 (zöld), Flormar Duo 2x Chrome Nail Enamel - DC06 (lila), Flormar Wild Nails - CW104 (kék), Flormar Duo 2x Chrome Nail Enamel - DC02 (bronz).


És megint csalok, mert jókislány voltam, és ezért kaptam ajándékot. Két Claire's lakk, számozást nem találtam rajtuk. Azt hiszem vissza fogok menni a rózsaszínért még... Nagyon piszkálja a fantáziámat.


Visszamentem a rózsaszín Clarie's-ért, mint látszik, ezen kívül két Crystal Nails lakk - 64 Selyemcukor és - 66 Metál orchidea, és egy NYC - 032 Party Time Blue csillámos lakk jött velem, illetve pótoltam az Essence - 04 Blonde szemöldökceruzámat.

Ismeritek ezeket a márkákat?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!