hétfő, szeptember 02, 2013

Zsákmány: 2013 augusztus

Vettem egy pár alap dolgot a hónapban, pótoltam a készleteket. Meg néhány körömlakk és sminkcucc is becsúszott, de összességében nem értékelem úgy a helyzetet hogy nagyon kiköltekeztem volna. Leszámítva persze a nagy Flormar bevásárlást.


Flormar Nail Polish Remover Grape Seed Oil, Sunfleur Bőrmegújító Arcradír, Rival De Loop arctisztító kendő. Apróságok amik elfogytak, körömlakklemosó, arcradír és sminklemosó.



Fuss Wohl 2 Az 1-ben Bőrkeményedés Elleni Reszelő, NYC In A Minute - 300 Spring Tulip, Orly - Fantasea. Az Orly lakkot hónapokig kerestem, aztán lemondtam róla. Pár hete volt egy bekattanásom, hogy meg kéne nézni E-bayen, és volt még két darab. Gyorsan lecsaptam az egyikre, bár hozzá kell tennem, a szállítási költséget is beleszámítva még sosem volt ennyire drága lakkom, és nem is szeretném hogy legyen egyelőre. A NYC lakk színébe beleszerettem, és majdnem egy hétig szépen bírta is a körmeimen, jó vétel volt, főleg akciósan. A lábápoló meg azt hiszem nem kérdés, hogy szükséges.


Essence Studio Nails Nail Polish Corrector Pen, Catrice Made To Stay Longlasting Eyeshadow - 080 Copper & Gabbana, Essence Me & My IceCream Cream Blush - 01 Ice Bomb. Egy pirosító, amihez hasonóm még nem volt itthon, egy majdnem Mac - Rubenesque paintpot hasonmás, és egy körömlakkjavító toll. Ez utóbbi fontos kellék, kár hogy csak most találtam rá.


Színminta erős napsütésben, a krémes szemhéjfesték szépen építhető, kellemes használni és alappal egész nap a helyén marad. A pirosító egy csoda, nagyon óvatosan vékonyan kenve csak csillogást ad, cseppet építve szép rózsaszínes-barackos különleges színe van.


Claire's kék szálas fedőlakk, Claire's nude leather lakk. Meggyőztek a Claire's lakkjai, a bude pöttyösét nagyon szeretem, a fedőlakk meg nagyon tetszetős. Kíváncsi vagyok ez a bőr hatás hogyan muzsikál, képeken nem rossz.


Aden - No.51 és Aden - No.35. Az első Aden lakkjaim, sok jót hallottam róluk, és ezek a színek meseszépek, kíváncsi vagyok rájuk nagyon.

Mi mindent vettetek a hónapban? Mit gondoltok az Aden lakkjairól?

2 megjegyzés:

  1. Ezt az arcradírt én is megvettem pár napja. Már fel is avattam, és bejött így elsőre, eddig más fajtákat használtam, ez nagyon jól végezte a radírozást. :-)
    Ivett
    http://fairyjuice.blogger.hu/

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem, nekem hidratálja is az arcomat, rajta szoktam hagyni egy kis időre. Teljes felüdülés :)

    VálaszTörlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!