szombat, szeptember 21, 2013

Zsákmány: Avon 2013/13

Nem rendeltem sok mindent, de ez a végösszegen sajnos nem látszott meg. Muszáj voltam kipróbálni az újdonságokat, a következő katalógusból is már kiszemezgettem a nekem tetsző dolgokat. Kész anyagi csőd.


Parfün - Incandessence, Winter Cocoon krémtusfürdő. A parfümből egy mintám már van, és nagyon tetszik az illata, így leértékelve úgy gondoltam, kipróbálom teljes méretben is. Tusfürdő meg fogyóeszköz, akciós is volt, jó illata is van, jó lesz télire.


És az újdonságok: Pro+ hosszantartó Körömlakk - Garden Green, Ultra Glazewear szájfény - Tangerine Gleam, Színmegújító Ajakrúzs - Ripe Papaya.


Színminták azonos sorrendben; már látom hogy kedvenc téli darab lesz ez a visszafogott kis rúzs. A szájfénnyel kicsit mellélőttem, a rúzshoz passzoló halvány árnyalatot kerestem, de a szín különlegessége kárpótol.

Milyen tapasztalataitok vannak az Avon új sminkvonalával?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!