csütörtök, november 07, 2013

Kedvenc: 2013 október

A szeptember havi kedvenceket is belevettem a mostaniba, mivel - ahogy a posztok elmaradásából is látszott - nagyon nem sminkeltem abban a hónapban, így az egyetlen szeptemberi kedvencem a körömlakk volt. Októberben már túljutottam a korrektor-szemceruza-szempillaspirál szentháromságon, bár a visszafogott, természetes sminkeket részesítettem előnyben.


Ehhez volt segítségemre az Avon szemhéjpúder alap, és a kedvenc palettám, az Avon kettes szemhéjpúder paletta - Nutmeg Shimmer. Ahogy a képen is látszik, elég sokat használtam, lassan elfogy, a világos színből már alig tudok kibányászni valamennyit. A színek felhelyezéséhez az Essence satírozóecsetét használtam minden alkalommal.


A már emlegetett körömlakk, a Claire's Leather Nude, felkenve nekem inkább homok hatásúnak tűnik, de imádtam. A szemsmink megkoronázása pedig ez a spirál volt, az Avon Spectra Lash három fokozatban dúsító szempillaspirál, ami tényleg extra dús pillákat csinál, és az első fokozaton használom. Kicsit sok festéket visz fel - még mindig -, kicsit koszolok is vele, és kicsit összeragadnak tőle a pilláim, úgyhogy nem venném újra, a SuperMax spirál sokkal jobban teljesített az Avontól, de ezzel látványosabb hatást lehet elérni, már így is, ki se mertem még próbálni hármas fokozaton. Bulisminkhez azt hiszem nagyon jó választás lehet.


Stresszes időszakban problémásabb a bőröm, a nagyon csúnya napokon vetettem be a Skin79 Diamond BB krémet. Nincs túl erős fedése, talán gyenge-közepesnek mondanám, de az almácskákon lévő pirosodásomat tökéletesen eltüntette, és a gyulladást is csökkentette, 1-2 napi használat után megint vállalhatóra nyugtatta a bőrömet. Friss pattanások eltűntetésében is jeleskedik. A nap végén pedig a Balea Ultra Sensitive Arctisztító tejjel távolítottam el a smink maradványait és a napi koszt az arcomról. Tápláló, krémes, de a vízvonalamon maradt szemceruzával és a szempillaspirálommal nem boldogul tökéletesen. Engem zavar hogy arckrém-érzetet hagy a bőrömön, így tiszta vízzel le szoktam mosni a maradékát, de azt hiszem ez csak finnyásság a részemről.

Nálatok hogy néz ki a mostanában használt smink? Alap, natúr vonalon mozogtok, vagy a tél közeledtével egyre színesebb sminkeket viseltek?

2 megjegyzés:

  1. Engem is zavar az az érzés, én tonikkal szoktam áttörölni az ilyen termékek után az arcomat. :-)
    Ivett
    http://fairyjuice.blogger.hu/

    VálaszTörlés
  2. Engem nagyon szárít a tonik, így azt csak elég ritkán használom, pedig sokszor még szed le maradék sminket a lemosás után. Jó lenne rászokni a tonik+arckrém kombóra, de ehhez még nem vagyok elég haladó :D

    VálaszTörlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!