hétfő, november 25, 2013

Tárolás: Alex és a körömlakkok

Több költözés is volt mostanában, ez az utolsó szerencsére hosszú távúnak tűnik, így be is szereztem Alexet:


Ez még az összeszerelés utáni állapot, mellette a dobozokban várnak a szépségek arra, hogy bepakoljam őket. Az ötletet Edinánál láttam, és szerettem bele a módszerébe, így tulajdonképpen Őt utánoztam le.


A tetején vannak az ékszereim egy része, és az éppen használatos kencék.


A legfelső fiókban tartom az alap- és fedőlakkokat, illetve ABC sorrendben a csillogós toppereket. Itt vannak a vékony ecsetű díszítő lakkjaim is.



A következő két fiókban vannak a még bemutatásra váró lakkok, szintén ABC sorrendben, jelenlegi állás szerint Aden-től a She-ig. Mint látszik, Avonból van toronymagasan a legtöbb lakkom.



A következő két fiók a már bemutatott lakkoké, az Astortól a Rimmelig. Itt mintha kevesebb lakk lenne... jobban rá kell állnom a lakkozásra :D Szintén az Avon lakkok abszolút többsége jellemző. Ezzel el is fogytak az alacsony fiókok, a magasakban körömlakkot már nem tárolok.


Az egyikben még szerepelnek a kiegészítőim, mint a japán manikűr, matricák, nyomdázáshoz kellékek, margaréták, ecsetek, porok, gyöngyök, ilyesmik. A további fiókokban kencéket tartok, ékszereket, hajbizgentyűket, tárolókat, sebbenzint, ilyeneket.

Ti miben tartjátok a lakkjaitokat? Mekkora a készlet?

2 megjegyzés:

  1. nekem is ilyen van de kicsiben.
    én nem kedvelem.igy diy jóóó nagy polcom van:)

    VálaszTörlés
  2. Én egyelőre nagyon szeretem. Régebben kacérkodtam a "kirakat" polccal falra, de túl sok lakkom van hozzá. Próbálkoztam azzal is, hogy szinteset csinálok a meglévő polcomból, de az sem volt túl jó ötlet, és mivel nyitott polcom volt, sosem tudtam őket rendesen pormentesíteni. Alex-szel csak annyi bajom van, hogy ha több márkától lesznek lakkjaim, akkor valahogy máshogy kell megoldanom a csoportosításukat, hogy beférjenek. Bár a színüket így sem látom néha, de ez a sima polcnál is előfordult.

    VálaszTörlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!