vasárnap, november 10, 2013

Top 10 Őszi Körömlakk

A lakkok egyedüli válogatási alapját annyiban szabtam meg, hogy a felük olyan, amit már bemutattam a blogon, a másik felüket pedig még nem. A közeljövőben ezek és még sok más lakk is posztolásra kerül, most következzenek azok a színek és darabok, amik idén ősszel közel állnak hozzám.





Orly - Fantasea, hogy én ezért a lakkért mennyit folyattam a nyálam, mire e-bayről majdnem dupla áron meg bírtam szerezni... így már érthető, hogy mivel ez az én személyes listám, itt a helye az őszi kedvencek között, még akkor is, ha a világos lila színe inkább a nyári listát indokolná. Azért ígérem, a téliben már nem fog szerepelni.
Orly - Smolder, akár karácsonyi, ünnepi színnek is tökéletes lenne, nálam mégis az őszi listában szerepel. Egyszerűen mert tökéletesnek tartom arra, hogy a nyári világosok után a sötét színeket ezzel a gyönyörűséggel vezessük be, és szerelmesedjünk beléjük újra. Egy csodálatos bordó, és én köztudottan imádattal viseltetek a piros minden árnyalata iránt.


Essence - 165 Here's My Number, a piros Essence párja, és egy kis szürke csoda üvegcsébe zárva. Nagy elvárásaim vannak vele, bár ez nem terjed ki a tartósságára, nem szeretnék nagyot csalódni.
Essence - 156 Me & My Lover, piros homok a körmökön. Magába bolondított a homok textúra, főként a különlegessége és az extra gyors száradása miatt. Nem igazán tartósak rajtam, de ez a körmeim minőségén múlik jelen esetben (is). Fantasztikusan illik a meleg teához, forralt borhoz és forró csokihoz, amit az ember  szívesen iszik így az ősz vége felé, a viharosabb estéken, bekuckózva egy jó könyvvel a kezében.


Claire's Leather Nude, a havi kedvencek között is szerepelt, az elmúlt hetekben nem csak a szemfestésben, de a körmeimen is a nude árnyalatok domináltak. Különleges hatása átmenet a homok lakk felé, nem olyan szemcsés, érzésre egybefüggőbb felületet alkot, és nem is szárad olyan darabosra. Ránézésre engem mégis jobban emlékeztet a homok finishre, mint bőrre.
Aden - No.51, türkiz, ami nem maradhatott ki a szívemnek kedves listáról, főleg a színe miatt.


Manhattan - 4, egy csodalila. Lilát én ugyan hordok minden évszakban, ez egy olyan köztes szín, amit nyárra is el tudok képzelni, de idén ősszel is fantasztikus árnyalat. Nem túl sötét, még ebben a tavaszias őszben is tökéletes választás.
Avon - Smoky Plumes, fáradt szürkéslila, az őszi hangulat megtestesülése. Itt a helye.


Astor - 109, a kékek kékje, egy olyan szikrázó szín, ami tökéletesen kiegészíti az őszi levelek színpompáját. Üvegben sötétebbnek tűnik, de felkenve, napfényben megmutatja az igazi arcát.
Miss Sporty - 030 Aurora Borealis, engem üvegben leginkább az óceánok színére emlékeztet. A kékek a gyengéim, de legalább használom őket, ezt a lakkot is előrébb vettem a kipróbálásra váró listán.

Milyen színeket hordotok így ősszel? Áttértetek már a sötétebb árnyalatokra?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!