péntek, november 01, 2013

Zsákmány: Avon 2013/14

Kipróbáltam az újdonságokat, a szemhéjpúdert nagyon megszerettem. A parfümnek fantasztikus illata van, fiatalos, virágos, egy cseppet édes. És egész nap érezni az illatát.


Be Romantic... kölni, Rúzsceruza - Risque Rose és Négyes Szemhéjpúder - Stone Taupes.


Alap nélkül a Stone Taupes színei, számozási sorrendben. A sötétek eléggé alul teljesítenek így.


Avon Szemhéjalapon a Stone Taupes színei, számozási sorrendben. Sokkal élénkebbek, jól satírozható színek, építhető és nagyon selymes érzés felkenve. Lehet nedvesen is használni, én úgy még nem próbáltam. Megtetszett az új formula, a mostani katalógusból rendeltem is még egy palettát.


Rúzsceruza - Risque Rose. Elég erősen szárítja az ajkakat, és másodszori használatnál előjöttek a csillámok is, amiket sokan nem kedvelnek benne. Hozzám mondjuk nem ragaszkodtak a csillámok, de főleg a szárítása miatt megfejeltem egy szájfénnyel, és úgy tökéletes volt. Szeretem hogy visszafogott szép halványrózsaszín a színe, és könnyű használni, kontúrozni is egyszerű vele. Könnyebben és szebben ki tudtam vele festeni az ajkak elkeskenyedő részét, mint egy hagyományos csomagolású rúzzsal.

Tetszik Nektek valami az Avon újításai közül?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!