szombat, november 16, 2013

Zsákmány: Avon 2013/15

Lassan már Nektek sem meglepetés (csak nekem minden hónapban), hogy képes vagyok tartani a 'keveset veszek a hónapban sminket és körömlakkot' fogadalmamat. Így esett, hogy csak egy régóta nézegetett körömlakkot rendeltem akciósan, és egy jónak kinéző formulájú rúzst, aminél az első darabbal belenyúltam a színválasztásba. Egy világos rózsaszínt akartam, egy gyönyörű élénk pink lett belőle; az egyetlen baj, hogy egy pontosan olyan árnyalatú rúzsom már volt, és azt a Rimmelt nem lökte le a dobogóról.


Perfect Kiss Ajakrúzs - Untamed Mauve, Pro+ Hosszantartó Körömlakk - Arctic Waters, Planet Spa Afrikai Shea Vajas Kéz- és Körömápoló. Ez utóbbi ajándék volt a tanácsadónőmtől. A rúzs megint kicsit sötétebb lett, mint a katalógusképen volt, de még azt is túlszárnyalta, amit az előző élményem alapján fejben sötétítettem rajta. Szerencsére most jól választottam, és a színe még mindig a hordható és a 'jól is áll' kategóriába tartozik. Sajnálom, hogy halvány színt nem sikerült szereznem ebből a fajta rúzsból, mivel mostanában ilyeneket hordok; ez a darab sem került még kipróbálásra.



A körömlakk színe szikrázó tél-kék, a rúzs a kezemen némileg visszafogottabb mint ajkakon. Mindkettőt jó vételnek gondolom.

Ti vásároltatok valamit ebből a katalógusból? Mik a tapasztalataitok a Perfect Kiss ajakrúzsokkal?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!