vasárnap, december 22, 2013

Karácsonyi Tag

Maria-nál találkoztam ezzel a taggel, és az ünnepi hangulat jegyében úgy döntöttem, nem maradhat ki a blog életéből. Remélem legalább olyan kedvvel olvassátok, mint én olvastam az Ő változatát.         


1. A valódi vagy a műfenyőt kedveled jobban?
Csakis a valódi fenyő jöhet szóba karácsonykor, ha nagyon környezet- és természetvédő akarok lenni, akkor gyökeres verziót veszünk.

2. Egy kávézóban vagy decemberben, mit kérsz?
Mézeskalácsos lattét, vagy ha nincs, forró fehér csokoládét.

3. Melyik a kedvenc színsémád karácsonyfa díszítésnél?
Színek, színek, színek, minden mennyiségben. Szeretem a különleges figurás üveg díszeket, a lehető legváltozatosabb formákban és színekben.

4. Adni vagy kapni?
Mindkettőt imádok, jól eltalált ajándékot adni és kapni is.

5. Húsos pite jöhet vagy mehet?
Még nem próbáltam, de egyszer megkóstolnám, az biztos.

6. Mi a hagyományos karácsonyi ebéd nálatok?
Nincs hagyományos vacsora, főleg mert most teremtjük a hagyományokat. Én azt szeretném meghonosítani otthon, hogy minden évben valami más különlegességet együnk.

7. Karácsonyi szetted?
Valami csinosabb ruha, vagy szoknya-blúz páros. Idénre még nincs kitalálva, miben leszek.

8. Melyik a kedvenc karácsonyi zenéd?
Susan Boyle karácsonyi albuma a kedvenc.

9. Melyik a kedvenc karácsonyi filmed?
Ilyen nincs, nem nagyon szoktam filmet nézni.

10. Mikor nyitjátok ki a karácsonyi ajándékokat?
24.-én délután, vacsora előtt.

+ Melyik a kedvenc karácsonyi körömlakkod/színed?
Minden évben változik, a ruhámhoz passzoló színben keresem meg a készletem legünnepibb darabját. Néhány kedvencet láthattok az idei Top 10-es bejegyzésben.

Kitöltitek? Kommentbe kérek linket vagy kitöltést, ha megcsináljátok! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!