szerda, december 25, 2013

Outfit: 2013 Karácsony

Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Nem teljesen lett olyan ez a bejegyzés, amilyet szerettem volna, mivel az este előtti hajrában már nem volt időm lakkozni, pedig tudtam, mit szeretnék.


A vaku csal egy kicsit sajnos. Volt rajtam még egy sima fekete blézer, meg hosszú fekete szövetkabát.



Közelebbről, nem igazán értem, hogy a fehér fal miért lett kék. A modellkedést még tanulnom kell egy kicsit, elnézést az erőltetett mosolyomért.


Megpróbáltunk lőni egy közelebbit a sminkemről, hát ez nem jött össze. Az Avon Stone Taupes palettájával dolgoztam, és az Artdeco ajaklakkja van a számon. Az Essence Breaking Dawn Part 2 piros pirosítója van rajtam, és a Blonde szemöldökceruzájuk. Skin79 Diamond BB krémet használtam, és az Avon Color Trend átlátszó kőpúderrel fixáltam. A szemem alatti karikákat az Avon korrektorával tüntettem el.

Ruha: ajándék volt
Cipő, táska: kínai
Óra: ebay
Karkötő, gyűrűk: ajándék volt
Fülbevaló, nyaklánc: én készítettem

Miben voltatok idén karácsonykor?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!