kedd, december 31, 2013

Sok-sok körömlakk, amiből néhány "csak a blog miatt" került megvételre. Ti sem hiszitek el, ugye? De egy jó indok volt :)


Miss Sporty Oh My Gem - 005 (zöld), Miss Sporty Oh My Gem - 004 (kék), Miss Sporty Oh My Gem - 003 (lila). Elég gyengusz a fedésük, de fedőlakknak tökéletesek, és lehet megérik a több réteg felkenését önmagukban is.


L'oreal - 406 Burgundy Diva és L'oreal - 613 Blue Reef. Nagyon megkedveltem a L'oreal lakkjait, nagyon jó minőségűek és sokáig tartósak. Színek tekintetében eléggé az alap vonalon mozognak, ez engem elszomorít, ilyen színekből már túl sok is megtalálható a készletemben.


Flormar Passionate Dots - PD01 (piros), Flormar Passionate Dots - PD06 (fekete), Flormar Icy Top - IT04, Flormar Black Dot - BD01. A négyes, amikkel három Flormar kollekcióm lett teljes, majd jelentkezek a színmintákkal.


 Alverde sárgabarckos körömápoló krém, hogy ne legyen annyira száraz a körömágybőröm (különösen ugye a fotók miatt). Jókat olvastam róla krémmánián, azért lett ő a kiválasztott.


H&M körömlakk szett- Petrol Sky, Golden Days, Poppy Red, Skyscraper, Scarlet Purple, Peacock Glitter. Gyönyörűségesek swatchok alapján, majd én is akarok hozni róluk színmintát.


Miss Rose Szemhéjfesték paletta. Csaltam, őt kaptam karácsonyra, és mint olyan, elviheti az 'egyetlen karácsonyra kapott sminktermék' díjat is. Épp tesztelés alatt áll.

Mi mindent vettetek decemberben? Kaptatok Karácsonyra sminkcuccoat? Ha igen, miket?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!