csütörtök, január 09, 2014

Gyűjtemény: Fekete, fehér, duokróm és holo lakkok

A legszűkebb és a legkevesebbet használt kategória. Úgy tűnik, még nem nagyon szoktam meg ezeket a különleges lakkokat, pedig tetszenek, és úgy gondolom, nem is állnak rosszul.


Essence Colour & Go - 122 Chic Reloaded, Flormar - 392, Flormar Duo 2x Chrome - DC02, Miss Sporty Metal Flip - 040 Fiery Blaze. Mindkét körömlakk nagy-nagy kedvenc, a holo darab igazi különlegesség a gyűjteményemben, még csak hasonlóm sincs másik. A fekete Essence-t feldobtam egy kis csillámmal, nagyon szépen működtek együtt. Nem is értem, miért hanyagolom ennyire őket, pedig a Miss Sporty is nagyon érdekesnek tűnik.


Catrice - 490 Iron Mermaiden, Avon Nailwear Pro + - Licorice, Avon Nail Experts - White. A sima fekete és fehér, főleg csak azért, hogy legyen. Díszítéshez vagy alapnak vettem őket, azóta is csak várnak a sorukra. Én is várom, hogy egyszer csak elkezdjek úgy igazán alkotni, kedvem lenne hozzá, ötletem kevésbé, időm meg egyáltalán. Rajta vagyok az ügyön. A Catrice nagyon szép és különleges, de 3 réteges lakk. A fotó nem adja igazán vissza a színjátszását, csak a lilát sikerült megörökítenem, pedig ezüst és zöld fénye is van, fényviszonyoktól függően. Cserebogárpáncél a körmökön, nagyon különleges.

Használtok fekete, fehér, holo illetve duokróm lakkokat?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!