hétfő, január 06, 2014

Kedvenc: 2013 december

Azt hiszem, úgy is lehetne hívni ezt a bejegyzés-típust, hogy mik azok, amiket a hónapban használtam. Ez pedig megadja nekem azt a szabadságot, hogy szerepelhet a rovatban egy termék többször, bár azt megpróbálom elkerülni, hogy hónapról hónapra ugyanazok ismétlődjenek. A decemberi adag a jól bevált kedvencekről szólt, jó lenne idén újítani kicsit a rutinomon.


NYX HD korrektor, nem igazán lopta be magát a szívembe, de tagadhatatlanul jó szolgálatot tett a hónap során. Meg mióta használom. A legvilágosabbat vettem, ami még nekem is világos, efölött alaposan elcsodálkoztam annak idején, a magyar kínálathoz voltam szokva. Fedésre és sűrűségre alapozónak is lehetne használni, borzasztóan óvatosan lehet csak vele a szemkörnyéket bekenni úgy, hogy ne nagyon látsszon. Teljesen természetesre szerintem még soha nem sikerült eldolgoznom.
L'oreal Architect 4D szempillaspirál, az adu ászom, főleg, ha valahova ki kell nézni. Így az ünnepi időszakban mindig utána nyúltam, szépséges és teljesen természetes hatást nyújt.
L'oreal Color Riche - 406 Burgundy Diva, ő pedig a hónap lakk szerelme. Azt hiszem eleget áradoztam róla a havi lakkos bejegyzésben.


Miss Rose szemhéjfesték paletta - 02. Karácsonyi ajándék volt, azóta próbálgattam, a normál rutinomba beépítve szépen bírja a teljes napot. Szemhéjalap nélkül meg nem próbáltam, és nem is fogom. Az nekem olyan, mint vaj nélkül enni a szendvicset - biztos jó, de vajjal jobb.
Avon szemhéjpúder alapozó - Light Beige. Az előző pontból következik, hogy ő az állandó rutinom része, sokszor sajnos annyiból áll a szemfestésem, hogy ujjal felkenem a szemhéjamra, kiemelem feketével (szemceruza, spirál), megrajzolom a szemöldököm, és indulok. Jó lenne sűrűbben visszatérni a szemhéjpúderekhez.
Aden Cosmetics szemceruza - Devil. Nem találtam még ennél jobb feketét szemceruzában, bár ez sem bírja az egész napot, csak max pár órát. De valahogy olyan ügyesen tud belekopni a szempilláim tövébe, hogy nem hiányolom magamról a fekete csíkot.
Essence szemöldökceruza - Blonde. Nem ez a legjobb ceruza, amit el tudok képzelni, de kibírja az egész napot, elég jól lehet vele rajzolni, és a színe is többé-kevésbé passzol. Tervezem, hogy hűtlen leszek hozzá, aztán majd kiderül, jelenleg még egy bontatlan vár arra, hogy ez a darab elfogyjon.

Nektek milyen az alap, mindennapi sminketek, amit egy átlagos rohanós reggelen csináltok?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!