péntek, január 24, 2014

Teszt: Miss Rose szemhéjfesték paletta - 02

Kitapasztalgattam a Karácsonyra kapott palettát, és igen jó véleménnyel vagyok róla.
Számomra hétköznapokra könnyen hordható színeket tartalmaz, bár kevéssé mondanám nude palettának. Inkább az arany és bronz dominál benne, néhány highlighter és kontúr színnel megbolondítva.


Mindegyik szín erősen pigmentált és metálos hatású, viszont egy kicsit porzanak. Nem zavaróan nagyon, de mégis. Sok csillám-szerű nagyobb fényes részecske található benne, ami csak porzásnál és a palettában megfigyelhető, szépen beleolvadnak a sminkbe, és ezeknek köszönhetjük a csillogó metálos végeredményt.


Színhű kép lett, ilyen gyönyörűségeket tartalmaz maga a paletta.


Az Avon szemhéjalapozójára kerültek a színminták, minden szemfesték alá használok alapozót, szebbek a színek és tartósabb a végeredmény. Felülről lefele húztam a mintákat, mert így sötétednek a színek, és nem akartam megkavarni őket. A képek kattintásra nagyméretűek lesznek. Se a színeknek, se a palettának nincs neve, amit nagyon sajnálok.


Én a rózsaszínt használom szemzugba és szemöldökcsontra, a fehér nagyon markáns volt az ízlésemnek. Sokkal inkább tudom elképzelni mozgó szemhéjra a smink középpontjának. A három középső bronzos-aranyos szín valamelyikét szoktam feltenni mozgó szemhéjra, és hangulattól függően teszek a külső V-be a három sötétebb szín közül egyet, vagy sem. Kedvenc kombóm a rózsaszín-arany-bordó összeállítás.

Amilyen szkeptikus voltam a palettával amikor megkaptam, most olyan örömmel használom, és csak ajánlani tudom Nektek is.

Ismeritek ezt a márkát? Tetszenek a színei? Kipróbálnátok?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!