szombat, február 08, 2014

Elhatároztam, hogy idén többet fogok sminkelni, mert tavaly főleg év vége felé már nem nagyon csináltam semmi komolyabb sminket.



Ennek egyik első lépése volt, hogy időnként előkerült a Skin79 Diamond BB krémem, amikor elég rossz bőrben voltam.
Eddig minden havi kedvencbe elfelejtettem befotózni, pedig mióta először megvettem, ez a Flormar körömlakklemosó a kedvencem, az ára ellenére. Nagyon kíméletes a kezemhez és a körmeimhez, de a lakkokhoz nem.


Nem szeretem a BB krémet a Color Trend Translucent kőpúder nélkül használni, pedig teljesen természetes finishe van, mégis tartósabbnak érzem púderrel fixálva. A szememre főleg a Sleek - Oh So Special palettáját használtam, természetes vonalon mozogtam. BB krém mellé szükségem van pirosítóra, ha nem akarok úgy kinézni, mint aki menten elájul. A Catrice - 030 Pink Grapefruit Shake tökéletesen megfelelt annak, hogy visszafogott, természetes pírt kölcsönözzön.


A két kedvenc körömlakkom a hónapban pedig a Manhattan Quick Dry - 101S és a Lovely Baltic Sand - Nr.1 volt.

Újdonságként, a hónapban a kedvenc könyv, amit olvastam a Trónok harca sorozat volt, eddig az első három kötettel végeztem. Kedvenc film a 47 Ronin, egynek jó volt, szeretem az akciódús alkotásokat, kedvenc sorozat pedig a Shamanic Princess, amit már nem először néztem meg.

Nektek mik voltak a kedvenceitek a hónapban?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!