kedd, március 04, 2014

Körömlakk: 2014 február

Áh, milyen szép hosszú körmeim voltak, még hó elején. Öröm volt a lakkozás, aztán hó végére a körmeim hosszával a lendület is elfogyott.



Essence Colour & Go Sparkle Sand Effect - 165 Here’s My Number. Három rétegben fed, lassan szárad, és volt már ennél homok hatásúbb homok lakk is a körmeimen. Azonban a színe mesés, viszont egyetlen napot nem bírt ki rajtam. Összességében ezt így nem ajánlom, a színe miatt viszont nem bánom, hogy megvettem.


Avon Speeddry+ - Smoky Plumes. Imádtam a színét, hozta a szokásos Avon minőséget is, de nem bírt túl sokat rajtam.


Moyra  - No.48. Nem nagyon van barna szín a készletemben, de ez nagyon tetszett magamon. Kicsit csíkozódott, de nem vészesen, és meglepően tartós is volt.


Essence Colour & Go - 147 Miss Universe. A tartóssága borzalmas, a színe meg fantasztikus.


Catrice - 600 After Eight. Nem is értem, miért hanyagoltam ilyen sokáig ezt a lakkot, imádtam a színét. Nem volt túl tartós, de az Essence-szel ellentétben, nem lepattogott, csak megkopott a vége.


Orly - Smolder & Water Decals & Essence Nail Art Sticker - 01 Crazy Chick. Ez a lakk már nem először szerepel a blogon meg a körmeimen, most Valentin nap alkalmából került elő. A vizes matricával majd gyakorolnom kell még, de összességében tetszett a manikűr.


Beyu - 156. Borzasztóan imádtam a színét, de ez sem bírta sokáig rajtam.


Miss Sporty Metal Flip - 040 Fiery Blaze. Hó végére teljesen megadták magukat a körmeim, mint látszik. Nem lett a kedvencem ez a lakk, bár semmi bajom nincs vele a színén kívül.


Catrice - 660 I’m A Star. A színe ennek sem tetszik igazán, nem is volt elég ideig rajtam ahhoz, hogy érdemben véleményt alkossak róla.

Tetszik valamelyik? Ismeritek a Beyu márkát? Mit gondoltok róla?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!