szerda, március 19, 2014

Top 10 tavaszi körömlakk

Végre kitavaszodott, és a hangulatom is megjött a mindenféle pasztell és világos lakkokhoz, ami a havi zsákmányos bejegyzésen is erősen látszani fog. Szokás szerint öt lakkot már bemutattam, a többit pedig még nem. Ebben az eresztésben sajnos szerepelnek olyan lakkok is, amiket már nem lehet kapni, de azért remélem színek tekintetében így is hasznos lesz.





She - 279. Babakék árnyalat, sima krém finis. Nem igazán van She lakk a készletemben, így magasak az elvárásaim vele szemben.
Crystal Nails - 64 Selyemcukor.Sokáig bírja, a kép készültekor már egy hetes volt a lakk, és csak a lenövés látszik (meg hogy betört a körmöm...). Viszont nem volt egyszerű felkenni.


Astor Fashion Studio - 134. Az egyetlen olyan pasztell lila lakk, ami jól áll nekem. A tavalyi tavasz nagy slágere volt nálam, amúgy is imádom ezeket a lakkokat.
Avon Nailwear Pro - Peppermint Leaf. Kakukktojás, ő az egyetlen kicsit sötétebb lakk a mai posztban. Menta, ami idén is divatos még.


NYC - 300 Spring Tulip. Szépséges barack, könnyű felkenni, jól fed. Szerettem nagyon.
Moyra - No.10. E havi szerzemény, bolondulok a gyöngyház finisért, de a gyártók nem igazán tudják ezt az árnyalatot pigmentáltra csinálni. Nagyon kíváncsi vagyok erre a darabra, a márka belopta magát a szívembe a télen.


Essence Sparkle Sand Effect - 163 Hey, nude! Sok rosszat hallottam erről a lakkról, mégsem tudtam otthagyni a leárazásokon. A testvérkéinek csak a tartósságával nem vagyok megelégedve, kíváncsi vagyok ő mit tud.
Lovely Trend Edition - Nr.2. Élénk rózsaszín, univerzális lakk. Kellően visszafogott, de azért mégse egy nude szín, szerintem szép.


Catrice - 140 Let's Mauve On! Különleges színű lila, ha megtalálható a készletetekben, én azt mondom, ideális szín tavaszra.
L'oreal - 305 Dating Coral. Ahogy a neve is mondja, szépséges korall, a szokásos minőségben. Három rétegben fed, gyorsan szárad, tartós, és jó az ecsete.

Mik a kedvenc lakkjaitok tavaszra? Szereztetek be újdonságokat?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!