vasárnap, április 06, 2014

Egész hónapban gyűjtögettem, hogy mik azok a termékek, amiket szerettem, így most egy elég hosszú lista gyűlt össze.



Greenland Body Butter - Passion Fruit. Csodát művel a kiszáradt bőrömmel, már egyszeri használat után is. Jóformán minden nap előkerült, a sebesre kiszáradt kézfejemen és a hámló arcomon is tökéletesen teljesített. Az illatát is nagyon szeretem, jó szagolgatni a kezeimet bekenés után. A hatása pár napig érezhető. Avon - Wink parfüm. Ő egy nagyon régi darab, de tavaly nyáron vettem hozzá fújkodós fiolát, és most jutottam el odáig, hogy mindennap használom. Mindig is szerettem az illatát, de nem fogom újravenni. Azt hiszem, már nem is kapható. Alverde Körömápoló Krém - Sárgabarackos. A kiszáradt körömágybőrömre is nagyon jó hatással volt, de mióta a hónapban küzdök a műkörmök miatt meggyengült körmeimmel, azóta aztán igazán nagyon a szívemhez nőtte magát.


Nagyon visszafogottan ugyan, de rávettem magam a sminkelésre, a hónapban ez a NYX - Nude on Nude Natural Look Kit volt ebben a segítségemre. Kikészítettem a sminkasztalomra, így nem felejtettem el használni reggelente. Szeretem nagyon, és végre egy olyan paletta, amiben a szájfények is kifejezetten szépen, jól használhatóak, és nem porolja össze őket a szemfesték.
Sokat használtam az Essence Me & My Ice Cream - 01 Ice Bomb krémes pirosítóját, fel tudtam úgy kenni az almácskáimra, hogy nem volt nagyon hangsúlyos a végeredmény. A száraz arcbőrömnek meg kifejezetten jól esett a krémes állaga.
A télen teljesen hozzáfakultam az NYX HD Concealer Wand - Porcelene árnyalatához, és ezzel a legjobb barátommá nőtte ki magát. Valószínűleg újra fogom vásárolni, ha elfogy, imádom hogy még a legdurvább lila karikáimat is eltűnteti.
Ha rúzsért nyúltam, az mindig az Avon Extra Lasting Ajakrúzs - Lasting Pink árnyalata volt, kellemesen élénk szín, de nem túl hivalkodó, tökéletes tavaszra. Tényleg tartós, még egy kis óvatos evés-ivást is kibír, és lényegesen nem szárított a számon, bár előtte rendszeresen használok ajakápolót.

A ti bőrötök hogy bírja ezt az átmeneti, szeles időt?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!