csütörtök, április 03, 2014

Körömlakk: 2014 március

A február végi eljegyzés magával hozta, hogy másnap rohantam a műkörmöshöz, mivel éppen tövig meg még tovább voltak törve a körmeim.


Francia műköröm. Majdnem két hétig viseltem így a manikűrömet, de addigra annyira lenőtt, hogy muszáj voltam váltani.


Moyra Holographic - No.252. Nekem semmi bajom nem volt vele, igaz, műkörömre kentem fel. Két rétegben szépen fedett, és isteni a holo hatása. Nem volt túl tartós még így sem, másnap lemostam.


Sally Hansen Xtreme Wear - 160 Cherry Red. Imádtam, könnyű volt felkenni, egy réteg is elég belőle (azért kettőt kentem fel), és egy hétig ilyen gyönyörűséges volt. Fedőlakk azért nem ártott rá.


NYC In a Minute - 036 Pink Princess & Water Decals. Kedvenc nude lakkom, nem először szerepel a blogon. Vizes matricával dobtam fel, nekem nagyon tetszett a végeredmény. Két rétegben szépen fed, könnyű felkenni, és egész tartós, sima körmökön is kibír 2-3 napot.

Melyik a kedvencetek a hónapban? Megvan valamelyik lakk?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!