csütörtök, május 15, 2014

A-England - Dancing With Nureyev

Hatalmas elvárásaim voltak ezzel a lakkal kapcsolatban, egyrészt az ára miatt, másrészt mert mindenki ódákat zeng a márka lakkjairól, harmadrészt pedig mert első látásra beleszerettem, és kifizettem érte az általam maximum lakkra költött ár háromszorosát.



Masszív kocka üveget kapunk, a márka egyedi logójával. 11 ml csodát tartalmaz, a kupak kézre áll, könnyű vele lakkozni. Jó kézbe venni és nézegetni az egész kialakítását. A márkajelzés és a matricák stílusosak, az egész luxust sugall.



Az ecsete könnyen használható, a formula krémes, már egy rétegben csodás fedést biztosít. Én ugyan képtelen vagyok nagyon vékony rétegeket felkenni, de próbálkoztam, emiatt kicsit foltos lett a végeredmény. Abszolút az én hibám, de még így is annyira láthatatlan, hogy nem kentem rá második réteget. Azt mondanám, hogy egy közepesen vékony rétegben már fantasztikusan fed.

Gyorsan szárad, mire végigértem a tíz ujjamon (ne felejtsük el, bénáztam egy kicsit, meg óvatoskodtam, szóval picit lassabban, mint általában), az eleje már meg is száradt.



A színe már az üvegben is csodálatos, én kiköltöztetem valahova, ahol folyamatosan tudom nézni. Ezzel nem bírok betelni.




Holo lilás kék lakk, ami napfényben szikrázik.





Árnyékban egy visszafogottabb oldalát mutatja, de a kék-lila színjátszása ilyenkor figyelhető meg igazán.




A holo csillogása ezeken a képeken mutatja meg magát igazán.

Hogy tetszik ez a lakk? Mi a véleményetek a márka lakkjairól?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!