kedd, május 27, 2014

China Glaze - Tongue & Chic

Vannak olyan napok, amikor képtelen vagyok fotózni, és az ellőtt kb. 50 kép közül, egyik sem lesz igazán jó. Ez most nehezedett azzal is, hogy a fények sem voltak tökéletesek, és a lakkot is elég nehéz fotózni. Kéne egy gép, és meg kéne tanulnom fotózni...

A lakk erősen kívánságlistás volt nálam, mióta Edina bemutatta a blogjában, a legelső Naillendes vásárlásomnál pedig azonnal megvettem, amint megláttam az akciós álványon.



A szokásos China Glaze üveget és minőséget kapjuk. 14 ml lakkot tartalmaz, az ecsete a vékony hagyományos. Nem is tudtam vele igazán szépen lakkozni, ez meglepő, úgy látszik, elkényelmesedtem.



A színe pedig egészen sötétzöld, néhol feketébe hajlik. Nálam ez a tipikus karácsony-zöld szín. Egy rétegben már tökéletesen fed, viszont egy nap alatt megadta magát - még a második réteggel is. Fedőlakkot kivételesen nem kentem rá, pedig elbírta volna, magában nem igazán fényes.


Hogy tetszik ez a lakk?


2 megjegyzés:

  1. nagyon szép ez a lakk. engem nem zavar ha sötétebb egy lakk nyáron :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajtad fantasztikusan is állnak a sötét lakkok :) Én nyárra kevésbé kívánom őket, épp elég az a majdnem fél év, amíg elég hideg van hozzájuk :D De ez olyan különleges szín, hogy nagyon kíváncsi voltam rá :)

      Törlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!