péntek, május 09, 2014

Kedvenc: 2014 április

A hónapban rákaptam pár újdonságra, amiket a Glamour napokon szereztem be. Egy eddig is nagy kedvenc szemhéjpalettámat használtam főleg, és azon ritka alkalmakkor, amikor használtam pirosítót, ez után a Catrice darab után nyúltam.



Nem túl zsúfolt csoportkép a hónap kedvenceiről. 



Head & Shoulders sampon száraz hajra. Az utolsó sampon kísérletemnél annyira tönkretettem a fejbőröm, hogy kénytelen voltam valami olyan megoldás után nézni, ami használ is, nem csak stagnál tőle az ekcémám. Rá kellett jönnöm arra is, hogy a betegséget súlyosbítandó valószínűleg korpám is van - ha eddig nem is volt, az iszonyatosan kiszáradt és viszkető-hámló fejbőröm ezt jelezte. Úgyhogy félretettem a szilikonmentességi elveimet, és egy olyan sampont választottam, ami kamaszkoromban már bizonyított. Most is egy pár hajmosás után már látványosan sokkal jobb a fejem, még annál is, ahogy az Alterra samponnal stagnált.


Glamour napi szerzemény a Maybelline - The Falsies szempillaspirál is, és egyből be is lopta magát a szívembe. Szép pillákat csinál, könnyű, hajlékony marad alatta a szempilla és nem pereg le a nap végén sem. Több rétegnél hajlamos összeragasztani a pillákat. Másik nagy kedvencemmé nőtt ki magát a Rimmel Apocalips - 300 Out Of This World rúzsa is, kellemes viselni, nem ragad, gyönyörű színt ad. Elég könnyű leenni, de könnyű felfrissíteni is. Imádom a fényt, amit ad.


Catrice - 030 Pink Grapefruit Shake pirosító, az igazán sápadt napjaimon még túl soknak éreztem, de óvatosan felütögetve csodát tett. Mégsem használtam túl sokszor, a pirosodásra hajlamos bőrömön sokszor túl sok a pirosító. NYX  The Runway Collection - Catwalk paletta, imádom a színeit. A hónapban kipróbálgattam őket, nem csak a legkedvencebb hármamat használtam, és találtam is benne újabb kedvenceket. Jól építhetőek, intenzívek a színek és a fáradt szemek legjobb barátja alul balról a második barack árnyalat.

Miket használtatok sokat a hónapban?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!