szerda, május 21, 2014

Lovely Baltic Sand Nr.5 és Nr.6

Magánéleti problémák miatt megint kicsit hanyagoltam a blogot, kezd már elegem lenni ebből a helyzetből. Igyekszem behozni a lemaradást, mert terveim, ötleteim azok szerencsére vannak, és a lelkesedésem  sem fogyott el.

A legújabb homok finisű Lovely lakkokról hoztam nektek ma néhány képet.



Mindkét színről elmondható, hogy gyönyörűek, egy rétegben tökéletesen fednek, és viszonylag tartósak. Arról már nem is álmodom, hogy egy hétig kibírják rajtam a lakkok (nagyon unnám is), viszont a 2 napot simán veszik, ami már bőven jó. Az ecsetjeik lapított, egyenesre vágott, a szokásos Lovely üvegcse 8 ml lakkot tartalmaz.


Kezdjünk a pirossal (Nr.5):






A kék (Nr.6):




Nem tudok kedvencet hirdetni, mindkettő nagyon-nagyon tetszik, és a minőségükkel is maximálisan meg vagyok elégedve. A pirosat már nem egyszer használtam mióta megvan, ez nálam nagy szó.

Nektek melyik tetszik jobban a két szín közül?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!