szombat, május 24, 2014

MoYou nyomdalemezek

A múltkori Nailland posztban elpanaszoltam, hogy nem voltak azok a nyomdalamezek, amiket szerettem volna. Hát, pontosan azok most sem voltak, de azért nem távoztam üres kézzel a standjuktól most sem. Már lassan nem merek arrafelé menni, mert kész anyagi csődöt jelent rám az a rengeteg szépség.



Sokat kell még gyakorolnom ahhoz, hogy szépen tudjak nyomdázni, de ezek a lemezek olyan csodálatosak! És amilyen nagyon jó minőségűek, a gyakorlás is könnyebb lesz velük.



Mother Nature Collection - 10, FairyTale Collection - 01,  Princess Collection - 08




Hoztam a mintákról közelebbieket is:







A Princess lemezről próbálkoztam a tulipáncsokorral eddig, kicsit hiányosak lettek a nyomatok, de még így is gyönyörűséges maga a minta.

Vannak valamilyen trükkjeitek, mitől lesz igazán szép a nyomdázott manikűr?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!