péntek, május 30, 2014

Zsákmány: 2014 május

A nagy-nagy csoportkép, nem is gondoltam, hogy ennyi minden jött haza velem a hónapban. Azért jók ezek a posztok, mert ilyenkor kicsit elgondolkodok magamon, és néhány hónapig jobban vissza tudom fogni a költekezésem.



Volt már bejegyzés a Naillandes ámokfutásomról, a MoYou nyomdalemezekről pedig szintén írtam külön, így őket a mai posztban nem nagyon fogom emlegetni.



A Lovely új Baltic Sand homoklakkjairól is írtam, a legújabb trendkiadás St. Tropez lakkjairól pedig hamarosan fogok. A kék a Nr.1, a rózsaszín pedig az Nr.3.


A Müllerben a leértékelt kosárkában akadtam rá erre a gyönyörűséges Sally Hansen - 855 So-nata Problem lakkra. Szintén leértékelve vettem egy Rossmannban a Rimmel Kate - 712 Rhythm & Blues és az Astor Fashion Studio - 266 Velvet Red lakkjait. A Rimmel a látszattal ellentétben egy nagyon sötét, feketébe hajló kék lakk.


Hiánypótlás az Isana körömlakklemosó, elképesztő mennyiséget tudok elfogyasztani belőlük. A Digital Divas bloggerkonferencián pedig ajándékba kaptam egy Avon Glow Bronzing Pearls - Deepest Warm bronzosító gyöngyöt és egy Avon Plump Out - Plumping Pearl szájfényt. Meg egy Cosmopolitan magazint, azt nem fotóztam be.


Két hét alatt megérkezett a BornPrettyStore rendelésem, igazán meg voltam velük elégedve. Vettem körömmargarétákat, hogy tudjam min gyakorolni a nyomdázást, meg párosítgatni a lakkokat. Hét darab édes rendes és midi méretű gyűrű, fotózáshoz meg csak úgy. Nagyon tetszenek. Ezen kívül három ív szívecskés körömmatrica, mert belőlük sosem elég, és nagyon könnyű használni.

Mi mindent szereztetek be a hónapban? Szoktatok rendelni a BornPrettyStore-tól? 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!