hétfő, június 23, 2014

H&M - Superpink

Még tavaly vettem ezt a lakkot, aztán valahogy ottragadt a kipróbálós fiókomban, és idén nyárig nem is kentem fel. De most annyira nagyon beleszerettem a színébe, hogy megmutatom nektek is, bár fogalmam sincs, hogy lehet-e még kapni.



A pinduri üvegcse 5 ml lakkot tartalmaz, teljesen szokványos henger üveg, ugyanolyan széles fekete kupakkal, amitől nem lehet látni fiókban a lakk színét. Az ecsete hagyományos és picurka, de nem is számítottam másra. Meglepően jól lehetett vele lakkozni, bár nem tökéletes.


A körmeimen három réteget láttok, a fedése azonban nem teljes. Mivel már az első réteggel is így nézett ki, nem gondolnám, hogy egy negyedik réteg segít rajta. A száradása az átlagosnál egy hajszálnyit lassabb, még pont nem kaptam idegrohamot tőle. Tartósságban azonban igencsak gyengén teljesít, másnap már lepattogott.


A színe miatt azonban mindent hajlandó vagyok elnézni neki. Még pont nem neon, de annyira élénk és vibráló pink, hogy maximálisan a szívembe lopta magát így nyárra.

Szeretitek nyáron ezeket az élénk árnyalatokat?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!