csütörtök, június 05, 2014

Kedvenc: 2014 május

Hiába volt teljesen össze-vissza az időjárás a hónapban, én bizony már inkább a nyár fele húztam a termekékekkel, amiket használtam. Ebben közrejátszhatott az a hét is, amikor 30 fok volt...




 

Astor Perfect Blush - 007 Perfect Toffee. A kedvenc bronzosítóm nyárra. Kellően barackos-világos szín a hófehérke bőrömhöz, könnyen napcsókolta hatást érek el vele, és ha vigyázok, nem is lesz sok a végeredmény. Enyhe csillogást ad, de csak egy egészséges bőrkép szinten.


Tavaszra egyik kedvenc színösszeállításom ez a barackos Avon - Mystery paletta. Egy világosabb és egy sötétebb barack szín, egy halványlila highlighterrel és egy sötétebb barnás satírózószínnel összeválogatva. A lilának alig van fedése, tényleg csak szemzugba és szemöldökcsont alá való, a többi szín szemhéjalapozón szépen működik, és nálam végigbírja a napot.


Meguntam a ceruzákat, így elővettem egy régebbi Catrice - Eyebrow Set darabomat. Időközben megtanultam vele bánni, és szerintem természetesebb az eredmény, amit el tudok érni vele, mint a barnásabb Essence szemöldökceruzával, amit eddig használtam. Könnyen túlzásba lehet esni a szín felvitelénél, így csak nagyon óvatosan sötétítsünk vele. Lámpafénynél nagyon csalóka.


Egy gyönyörűszép, 'olyan mint a szám, csak szebb' szín a NYC - 409 Fragile Pink rúzs. Leginkább őt használtam a hónapban, ami nagy szó, így tél után, mikor semmit nem kentem a számra. Nyárra ugyan nem ez a kedvenc színem, de tavaszra tökéletes, és pont a kellő átmenet a téli nem viselek semmit, és a nyári élénkebb színű rúzsok között.


A szemöldökporhoz használom a Catrice kétvégű ecsetének a ferdén vágott részét. Tusvonalat nem tudok húzni vele, az elrontott körömlakk lemosásához sem tudtam használni, a szemöldökömre azonban maximálisan bevált. Szép ívet tudok vele húzni, és teljesen természetes lesz a hatás úgy, hogy apró mozdulatokkal a szálakat festem be a festékkel.

Nálatok mik voltak a kedvenc termékek így a tavasz vége felé? Érzitek már a közelgő nyarat?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!