vasárnap, augusztus 31, 2014

2014 augusztusi kedvenceim

Nem használtam újdonságokat a hónapban, így a mostani kedvences bejegyzés kevésbé sminkekről fog szólni, és inkább mindenféle egyébről, amelyekkel szervezettebbé tettem az életem.




Van itt minden jóság, háttérben az új retikülömmel.



Kezdjük a sminkekkel: A Maybelline Szempillaspirálnak szenteltem egy teljes önálló bejegyzést, és a Catrice szemöldök szettjéről is olvashattatok már nálam, szintén egy kedvences posztban. És természetesen a Catrice kétvégű ecset, amit használok hozzá. Sietős reggeleim két legfőbb kiegészítője.


Nagyon akciósan vettem meg nyár végén a nyári táskámat, de azóta is tart a szerelem. Kényelmesen elférek benne, és imádom a színét (menta). Remélem, kibír egy pár szezont.



A szívecskés valami egy telefontok, telefonnal együtt sajnos nem tudom megmutatni, mert a telefonnal fotózok. Mellette a filofaxom, ami a legjobb barátommá nőtte ki magát mostanra, csak túl pici. Jövőre beszerzem a nagytesóját, hogy kiváltsak vele sok-sok papírcetlit.
A rózsaszín füzetke pedig az elmúlt hetekben lett hű társam, őt bizony a napi teendőlistáimnak tartom fent. Van benne heti oldal a nagyobb dolgoknak, és minden napra jut egy teljes oldal, amit sajnos tele is szoktam írni. Olyan jó, hogy nem mindenféle cetlikéken vezetem, hogy mit is kéne csinálni!

A hónap kedvenc könyve egyértelműen Anya Seton: Katherine-je, napokig gondolkodtam még utána rajta, megfogott, magával ragadott abba a másik korba.

A hónap eseménye meg a költözés volt, egy gyönyörűséges lakásba.

Nálatok miről szólt a hónap?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!