kedd, augusztus 19, 2014

Augusztus 20.-i manikűr ötletek

Igyekeztem ugyan megtartani a piros-fehér-zöld ünnepi színhármast, de közben továbbgondolni a manikat, úgy, hogy mégis megmaradjon az ünnepi hangulatuk.

Összesen nyolc manikűr ötletet hoztam mára, vannak köztük gyorsan elkészíthetőek és pepecselősebbek is. Mindegyiket két vastag réteg fedőlakkal zártam, ez fontos a minták miatt.

Kezdjük a kellékekkel, amiket használtam hozzájuk:



Szükség lesz a különféle színes lakkokra, én használtam fehér díszítőlakkot, piros, fehér és zöld lakkokat, illetve egy nude színt. Két csillámos fedőlakkból használtam fel glittereket. Ezen kívül ugye a fedőlakk és ha saját körömre csinálom, alaplakkot is használok, szigorúan.





Eszközök közül szükségem volt kisollóra, amit nem fotóztam be, rózsafapálcikára, ecsetre, körömlakklemosóra, vattára, matricára, strasszkövekre, pontozóra, csillámporra, szivacsra és díszítőcsíkra.




És akkor jöjjenek a manik:

 



Egy egyszerű csíkos manikűr, amin kis gyakorlással párhuzamosra és egyenlő távolságra lehet ragasztani a csíkokat. Könnyű javítani, ha elrontottuk, az egyik legegyszerűbb az összes közül.

Egy újabb egyszerű kis piros manikűr, fehér strasszkövekekkel a körömágynál.


Az egyetlen magyar zászlót imitáló mani, szivacsos technikával készült. Kicsit ráerősítettem a színekre ecsettel és lakkal.

Zöld alapon fehér csillámpor, jó bőven hintve. Egy fedőlakk rétegbe nyomtam bele a port. Ennél a manináé csaltam egy kicsit, először két rétegben belenyomkodtam ujjal a zöld lakkba a csillámport, majd fixáltam két réteg fedőlakkal, de így még nagyon átütött a zöld az irizáló pelyheken. Ezért húztam csak a körömvégre még egy réteg fedőlakkot és belenyomtam a csillámporba az egészet, ezt már nem fixáltam fedőlakkal.

Kis egyszerű díszítés, fehér alapon egy piros pötty, alatta pedig egy zöld masni strasszkőből.



Nagyon visszafogott francia manikűr egy apró piros virág díszítéssel.

Zöld alapon fehér és piros glitterekkel kirakott körmöt képzeltem el, de annyira aprólékos és macerás munka, hogy csak a köröm egy részét csináltam meg.

Végül piros alapon lilás-zöld korongok (ez egy Essence körömdíszítő cucc, lemaradt a képről) és a közepükbe pöttyintettem fehér pontokat.

Felhasznált lakkok:
Avon French Manicure - White
Rose Nail Art Nail Polish - A01
Rimmel I ♥ Lasting Finish - 030 Double Decker Red
Avon Nailwear Pro+ - Midnight Green
Essence Nude Glam - 04 Iced Latte
Flormar Quick Dry Extra Shine
Lovely Moulin Rouge - Nr.20
Essence- Nail Art Twins - 07 Blair

És kellékek:
A díszítőcsík és a strasszkövek a BornPrettyStore-ból vannak, a matrica és a korongok pedig Essence termékek.

Van köztük olyan manikűr, amit szívesen viselnétek holnap?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!