szombat, augusztus 16, 2014

Megint összegyűlt egy nagy adag elfogyasztott termék, örülök nagyon, mert most sminkcuccoknak is a végére értem. Most igazán érzem, hogy használom a készleteket, mert hogy utánpótlás sem érkezik a lakásba belőlük, és még így is van minden, ami kell.



Főleg szépségápolás, de azért megbújik ott néhány sminkcucc is, sőt, még egy parfümömet is elhasználtam végre.


Két tusfürdő, Avon Senses - Winter Cocoon és Balea Duschgel Sensitive. Az Avonosnak imádtam az illatát, olyan igazi kényeztető téli vaníliás illata van. Nagyon szerettem vele fürdeni, főleg egy jó hosszú kádban ázós kényeztetős fürdéshez volt ideális társ. A Baleát viszont alig vártam, hogy elfogyjon. Az illata olyan semmilyen, ami nem is lett volna gáz, de nem vette el a testszagomat, nem tisztított és nem lehetett lemosni a bőrömről, hagyott rajta egy nyálkaréteget, amit csak törölközővel bírtam ledörgölni.
A L'oreal micellás vizéről már írtam, sajnálom, hogy elfogyott, de most a másik három krémes lemosómat akarom elhasználni, utána újraveszek valami micellás vizet, mert nagyon megszerettem.
Az Alterra gránátalmás balzsamja meg állandó termék nálam, már nem is számolom, hány tubus fogyott el belőle, most is van egy bontott a fürdőben.


Avon Mediterrán olívaolajos hidratáló arcmaszk. Nagyon sokáig elég volt és nagyon szerettem. Használata után érezhetően puhább volt a bőröm, és a hatása napokon keresztül kitartott.
Emese körömlakklemosó. Acetonmentes, én főleg a körömágy körüli bőrt tisztítom vele. Azért jó, mert keskeny szája van, így könnyebben lehet kiönteni belőle egy keveset egy kupakba, hogy az ecsettel le lehessen tisztítani a félrement lakkot.
Nivea Stress Protect deo. Mint látjátok, kettő is elfogyott belőle, mióta megtaláltam, nagyon hűséges vagyok hozzá, nekem nagyon bevált. Egész nap tart a hatása, és ha épp izzadok valami miatt, csak a kellemes citrusos illata lesz erősebb.
Avon Foot Works sarokpuhító krém. A legkedvencebb lábkrémem, amit csak kitaláltak valaha. Nagyon sűrű, nehéz krém, sokáig tart míg beszívódik, de van hatása. Mondjuk a bőrkeményedésekkel nem tud mit csinálni, annak habkő, de a kialakulásukat szépen kitolja. Sokszor használom úgy, hogy pakolásként felkenem éjszakára, vastagon, és reggelre beszívódik, és pihe-puha lesz a talpim tőle.


Ez a parfüm egy régesrégi Avon darab, még kamaszkoromban kaptam, csak nem tudtam használni, mert nincs fújókája. De tavaly vettem hozzá utazós parfümszórót, és így el tudtam használni, aminek nagyon örülök, mert az illatát nagyon kedveltem. Mondjuk ennyi év után, hogy felnőttem, kevéssé passzolt hozzám. Ez amúgy az Avon - Wink illat.
Legnagyobb sajnálatomra elfogyott az Avon szemhéjalapozóm is, most az NYX-eset használom. Eddig mondjuk felváltva használtam őket, Avon szemhéjpúder alá ez a legtökéletesebb darab.
Essence szemöldökceruza, szintén a sokadikat használtam el belőle. Most egy Catrice szemöldökport használok, de már ebből is megvan az utánpótlás.
És a végére két spirál, a L'oreal Lash Architect 4D és Avon Spectra Lash. A L'oreal nagy-nagy kedvencem, már van is belőle egy bontatlanom itthon, gyönyörű és természetes pillákat varázsol. Az Avonos dúsít, abban tényleg kiemelkedő, de én a hosszabbítós spirálokat jobban kedvelem.

Használtok ezek közül bármit is? Tervezitek kipróbálni valamelyiket?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!