hétfő, augusztus 04, 2014

Moyra Vivid Sand No.711 Party Pink, No.712 Summer Green és No.713 Sunflower

Végre-végre-végre a Moyra is adott fantázianevet a lakkjainak! Már nagyon vártuk ezt a lépést.

Így a nyár utolsó hónapjában előveszem és megmutatom a Moyra teljes neon homoklakk kollekcióját, aminek is az első részletével kezdek most.

Az első három darab egy neon rózsaszín, zöld és sárga lakk. A kollekció érdekessége, hogy található benne három rózsaszín, két zöld, két sárga, egy narancs és egy barack körömlakk. A színek között csak a csillámosság mértéke változik.


A lakkok egy vastag rétegben már fednek, de én ajánlom belőlük a kettőt: egy vékony alapozó réteget és egy vastagabb fedőt. Homoklakkokhoz híven gyorsan száradnak, de hamar is kopnak.


Moyra Vivid Sand - No.711 Party Pink: a kedvencem az egész kollekcióból, majdhogynem egész nyáron őt viseltem a lábkörmeimen.


Moyra Vivid Sand - No.712 Summer Green: jó kis neonzöld, ha nem vettem volna meg az egész kollekciót, eszembe sem jutott volna felkenni. Pedig meglepően jól áll, és ezen én csodálkoztam a legjobban, a zöld lakkokkal még nem keveredtem szoros barátságba. Ilyen körmöket viselhetne Hulk, erről a lakkról az ő karaktere jut valahogy eszembe.


Moyra Vivid Sand - No.713 Sunflower: A klasszikus neonsárga, szükség van belőle két rétegre.


Hogy tetszenek a neon homoklakkok?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!