szombat, szeptember 13, 2014

Matchy - Matchy NAC - #3 Kedvenc ruha

Kicsit bajban voltam a kihívás ezen állomásával, na persze nem azért, mert ne tudnám, melyik a kedvenc ruhám, vagy ne lett volna meg hamar az ötlet, hogy mit szeretnék maninak alkotni hozzá; hanem mert valahogy soha nem volt időm megcsinálni a manikűrt, hiába volt mindenféle teendőlistára felvésve.

De szerencsére még időben vagyok, és sikerült úgy alakítani a mindenféle körülményeket, hogy ez a bejegyzés is időben kikerüljön.



A kedvenc ruhám egy nyári darab, kínai jellegű felsőrésszel, és egy pörgős aljjal. Anyukám varrta, eredetileg magának, de annyira beleszerettem, hogy elkunyiztam magamnak.

A manikűr szinte teljesen a ruha mása, fehér alapra applikáltam fel virágmintás water decals-t, mert nekem ez a ruha főleg a virágokról szól.
 




Felhasznált lakkok és kellékek:
Avon Nail Experts French Manicure - White
BornPrettyStore water decals

Hogy tetszik?

8 megjegyzés:


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!