szombat, szeptember 20, 2014

Matchy - Matchy NAC - #4 Kedvenc nadrág

A mai manira azt hiszem csak ennyit tudnék mondani: Bling-bling!

A nadrág, ami a kedvencem, egy egyszerű piros skinny "farmer", néhány csillogó részlettel, mint a szegecsek és a gombok.

Így a manikűrt sem vittem túlzásba, csak a gyűrűsujjamat díszítettem sok-sok kővel.







Sajnos a fedőlakk kicsit felmarta az alapból nem körömlakkra tervezett köveket, és két ilyen vastag rétegben már látványosan hátra is húzta a lakkot a körömvégről, illetve buborékos lett.


Felhasznált lakkok és kellékek:
Rimmel I ♥ Lasting Finish - 030 Double Decker Red
BornprettyStore, Essence Fantasia díszítőkövek

Hogy tetszik?



13 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, tetszik ez a merész köves díszítés :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom az ilyen nagy 3D díszeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, hát nekem még szoknom kell, elég zavaró volt napközben :) Nem akadt bele semmibe, meg semmi ilyesmi, csak valahogy mindig éreztem, hogy rajtam van :)

      Törlés
  3. Milyen kis szép *-* Az én monitoromon a nadrág egyébként rózsaszínnek látszik :D De nagyon tetszik a manikűr :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) A rózsaszínség pedig valszeg nem a Te monitorod hibája, hanem az én fényképezőmé :) Sajnos néha nem sikerül vele színhűre a kép, főleg ha ilyen hátráltató tényezőim vannak, mint itt is, a barna háttér :)

      Törlés
  4. Szép naci és bombázó mani! Nagyon dögös! :P

    VálaszTörlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!