csütörtök, szeptember 18, 2014

Moyra Sugar Sand No.864 Dolphin, No.865 Daydream és No.866 Feel You

Inkább tavaszi lakkok ezek, a színüket tekintve, de nem akarok várni egy fél évet a bemutatásukkal. Úgyhogy jöjjenek is három részletben, ma a második három darabot mutatom meg nektek.


Az üveg a szokásos Moyra lekerekített élű téglatest, ami 12 ml lakkot tartalmaz.Az ecsete lapított, egyenes vegű, a lakkok három rétegben fednek szépen. Gyorsan száradnak, és egész tartósak, a Dolphin rajtam három napot kibírt.

No.864 Dolphin: Vízkék, világoskék, nem is tudnám pontosan meghatározni, milyen árnyalat. Ami biztos, hogy imádtam, amíg viseltem, csodás darab. Apró ezüstös csillámok vannak benne, és a homok finishe nem annyira érdes.


No.865 Daydream: Nagyon szép halványrózsaszín, olyan igazi visszafogottan nőcis darab. Nagyon szeretem az ilyen árnyalatokat, így ez is hamar belopta magát a szívembe.


No.866 Feel You: Ez a lakk két rétegben fedett, gondolom a sötétebb színe miatt. Olyan fuchsia lilának mondanám a színét, igazán szép. Homoklakkból meg szerintem tényleg különleges, más márkánál még nem láttam.


Hogy tetszenek? Viseltek még ilyen halványabb árnyalatokat így az ősz elején?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!