szerda, október 08, 2014

Az ősz színei - #1 Bogyószín / Burgundi

Új kihívásra jelentkeztem, ezúttal az ősz színeivel készítünk manikűröket. Elég tág témakör mindegyik, ami nálam azzal jár, hogy nehezen indul be a fantáziám, mit is tudnék alkotni. Ebben a körben azonban legalább az alapszínben biztos voltam.


Elég régóta hanyagolom ezt a szegény Catrice lakkot, méltatlanul. Gyönyörűséges bogyószíne van, nálam neonfényként villogott ez a lakk a fejemben, mikor elkezdtem ötletelni erre a fordulóra.

A díszítéssel azonban kicsit gondban voltam, az elég hamar körvonalazódott, hogy valami nyomdázást szeretnék. Kis keresgéléssel, és a véges lehetőségekhez igazodva hamar meglett a lakk, amit szerettem volna használni rá, már csak a minta volt kérdés. Végül az is meglett, egy Essence nyomdapalettán akadtam rá a tökéletes mintára.





Felhasznált lakkok és kellékek:
Catrice - 190 Wrapped Around My Finger
China Glaze - Tongue & Chic
Essence plate

Hogy tetszik?

13 megjegyzés:


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!