csütörtök, október 09, 2014

Moyra Sand Effect - No.851, No.852 és No.853

Az utolsó birtokomban lévő Moyra kollekció első felét szeretném ma bemutatni nektek. Ezek a lakkok is mind homok finish-sel rendelkeznek, és a Moyrára oly' jellemző jó minőségűek.



A szokásos Moyra üvegcsében 12 ml lakk található, az ecset teljesen hagyományos. A lakkok közepesen sűrűek, a legszebb fedést egy vékony és egy közepesen vastag réteg alkalmazásával lehet elérni. Homoklakkokhoz híven gyorsan száradnak, és csak pár nap után pattognak.

No.851: Egy halvány sárgás-rózsaszín árnyalat, telis-tele arany mikropelyhekkel. Nagyon hercegnős lakk.


No.852: Talán bronznak tudnám mondani ezt a színt, a rengeteg aranypehelytől gyönyörűséges sötétaranynak látszik. Nekem nagyon tetszik, pedig az arany és bronz lakkok még nem lopták be magukat a szívembe.


No.853: Nagyon folyékony állagú lakk, nehéz vele szépen dolgozni, és emiatt három réteges. Gyönyörűséges élénk kék, a benne található arany pelyheknek köszönhetősen türkizesen irizál, igazán sellős, tengeres lakk. Még így az ősz közepén is visszahozta a nyári hangulatomat.


A Moyra üzletében és sok standon is kaphatóak.

Szeretitek a Moyra lakkjait?

2 megjegyzés:

  1. Nekem is megvannak, imádom a moyra sand lakkjait. A hercegnős a kedvencem - n agyon szeretem az arany/rózsaszín lakkokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is gyönyörű az a rózsaszín, de én a türkizbe bolondultam bele teljesen :)

      Törlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!