hétfő, november 17, 2014

Dry Brush Technique Step by Step

A múltkori 'száraz ecsetes' technikával készült maninak hoztam el mára a step by step bejegyzését. Végtelenül egyszerű a módszer, és még csak eszközöket sem igényel, esetleg egy kis darab papírt, amin ellenőrizni lehet, mennyi festék maradt az ecseten.


Én a saját manikűrömhöz ezeket a lakkokat használtam, plusz egy fedőlakkot és alaplakkot, amik nem szerepelnek a képen. Avon Nail Experts - White, A-England - Dancing With Nureyev, Aden - No.72 Caribbean Blue, Avon Nailwear Pro+ - Blue Water Lilies és Astor Pro Manicure - Be Brilliant! Shine Top Coat. Különböző színösszeállításokkal és fedőképességekkel lehet játszadozni, a 'vízfesték' jellegű lakkok is nagyon mutatósak így.



Alaplakk fölé felkenjük a színes bázist, ez nálam három réteg fehér Avon lakk volt.


Teljes száradás után fogjuk az első színt, nagyon-nagyon alaposan lehúzogatjuk róla a lakkot, és random csíkokat húzunk vele a körömre. Amíg nem jöttünk bele a technikába, itt jön jól a darab papír, én is használtam, rá is jöttem gyorsan, hogy alaposabban kell lehúzogatnom az ecsetet. Persze elfelejtettem itt kattintani egyet, így ez a fotó az első két lakkal együtt ábrázolja a folyamatot. Koncepciótól függően lehet összevissza, vagy valamilyen irányba (vízszintes, függőleges vagy átlós) húzni az ecsetet. Akkor jó, ha nem egyenletes lakk-réteget hagy maga után az ecset, hanem texturizált és kissé hiányos vonalakat.


A harmadik lakk adott neki egy kis különlegességet, és már csak alig-alig látszik át a bázis-lakk. Annyi színt lehet használni, amennyit szeretnétek, de köröm nagyságtól függően a túl sok szín már nem biztos, hogy érvényesülni fog.



Végül pedig így nézett ki fedőlakkal, ami egységesítette a felületet és a fényességet.

Dolgoztatok már ezzel a technikával?

2 megjegyzés:

  1. Mindehol olvastam már erről a technikáról és köszönöm, hogy megcsináltad step-by-step, így sokkal érthetőbb!

    VálaszTörlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!