kedd, november 25, 2014

Nem akartam már tovább húzni ezt a bejegyzést, mert kicsordulnak a helyükről az üres flakonok és mindenfélék.


Juhúú, van itt minden, mint a bucsuban...



Isana körömlakklemosó és Nivea Stress Protect dezodor. Kezdeném az egyértelműekkel: a kedvenc körömlakklemosóm és A deom. Hozzájuk maximálisan hűséges vagyok, most is őket használom, és vár az utánpótlás a szekrényben. Ez a Nivea az egyetlen deo, ami bevált.


Colgate Plax Cool Mint alkoholmentes antibakteriális szájöblögető, Alterra Gránátalma és Aloe Vera sampon, Dove Bőrtápláló Krémtusfürdő Pisztáciával és magnóliával, Palmolive Aroma Therapy Tusfürdő Marokkói rózsa illó olajjal és Ginzeng kivonattal és Florin körömlakklemosó. Szájöblítő, sampon (a szokásos), két tusfürdő, meg egy acetonos körömlakklemosó, pucoláshoz vettem, de az Isana arra is jobb. Semmi különleges vagy eget rengető, annak a Dove tusfürdőnek isteni jó illata van, és a Palmolive-ot is szerettem, finom rózsás.


Olivia Natural Fahéj-mák szappan, Avon Solutions Hidratáló nappali krém, Vichy Lifeactiv Supreme és Anew Vitale éjszakai gélkrém. Azt a szappantartót azért tettem bele, hogy magamnak is jelezzem, bizony elfogyott egy testradír-szappan is, nagyon szerettem. Három arckrém, végre-valahára fogynak ezek is, még így is nagyon sok vár a szekrényben a sorára, aztán ha végre a végükre érek, tervezek egy alapos arcápolási rutint összerakni mindenféle jósággal.


Duchesse és Andi vatta. Vattatenger, ezek Mülleres és Auchanos vatták, utáltam őket. A mülleres nincs levarrva, így már a csomagból kiszedésnél szétváltak, az Auchanos meg annyira szöszölt, hogy belement a szemembe pl, de mindenhova máshova is. Végül körömlakklemosásra használtam el, arra képes volt, úgy-ahogy.


A végére hagytam a smink cuccokat, Essence Studio Nails 24/7 alaplakk, Avon gyorsszárító spray, NYX HD korrektor - Porcelene, Lovely fekete szemhéjtus, Carmex ajakápoló. Nem használok alaplakkokat, mert mindig valamelyik körömerősítős lakkot kenem fel, úgyhogy ráálltam arra, hogy elhasználjam a meglévő készletet. Ez egy jó kis megbízható darab. A gyorsszárító spray-ből még van egy, de mostanában leszoktam a használatáról, nem szeretem azt a zsíros réteget amit hagy a bőrömön. Hatása azonban jó. Ezt a korrektort újra fogom venni valamikor, csak eggyel sötétebb árnyalatban, a legvilágosabb még rám is fehér volt. A Lovely tusát már újra is vettem, másik designnal, majd kiderül, mi a különbség, imádom. A Carmex ajakápolója nem volt a kedvencem a mentol miatt, de hatásában kiemelkedő, szal még gondolkodom rajta, hogy megvegyem-e legközelebb (persze miután elhasználtam azt a betegesen nagy készletet, amit felhalmoztam).

Ti használtok ezek közül bármit is? Vélemények?

2 megjegyzés:

  1. Úgy látom nem csak nálam fogy gyors ütemben az isana lemosó... :D Mindig egyből kettőt szoktam venni... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mindig kettesével veszem őket :) meg melléjük a vattákat is xD

      Törlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!