szerda, november 12, 2014

Nail Art Techniques - #2 Saran Wrap Marble

Úgy döntöttem, hogy 'vampulni' fogok, és ennek szellemében fekete-piros-bordó manikűrrel készültem mára.


Sajnos a piros és a bordó felpacsmagolva teljesen egybeolvad, nem gondoltam, hogy ennyire hasonló árnyalatúak (felkenve nem azok).




Felhasznált lakkok és kellékek:
Avon Nailwear Pro+ - Licorice
Sally Hansen Xtreme Wear - 160 Cherry Red
MaxFactor - 155 Burgundy Crush
Astor Pro Manicure - Be Brilliant! Shine Top Coat

Hogy tetszik?

6 megjegyzés:

  1. Dögös színválasztás, olyan vámpíros, tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is vámpíros lett, tetszik! Lehet egy élénk mélypiros szín magában jobban érvényesült volna a feketén. Lehet kipróbálom valamikor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) A Sally Hansen lakk magában egy nagyon karakteres élénk piros, azért választottam, mert tökéletesen fed egy rétegben. A feketén azonban valahogy mégsem érvényesül :(

      Törlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!