hétfő, december 01, 2014

Christmas TAG

Nem ezt a bejegyzést akartam közzétenni, de betegen és kedvetlenül vagyok itthon, úgyhogy magamnak kedélyjavítónak is ezzel készülök mára. A kérdéssort Biánál találtam.

1. Mi a kedvenc karácsonyi filmed?
A Grincs, mert imádom a meséket, imádom Jim Carreyt, és az egész sztori is nagyon tetszik.


2. Szenteste vagy karácsony reggelén bontod ki a karácsonyi ajándékaidat?
Szenteste, családi körben, aztán minden nap annál, akinél épp ünneplünk.


3. Mi a kedvenc karácsonyi emléked?
Kisgyerekként sokszor aludtunk a nappaliban a feldíszített fa alatt, meg nagyon szép emlék még az is, mikor egyszer panaszkodtunk anyának, hogy alig látunk valamit a feldíszített fából, mert 25.-étől vendégjárás, és általában csak az új évben mentünk már haza, ezért kitalálta, hogy mi hamarabb, 20.-a környékén feldíszítjük a fát, és ez azóta is így van, minden évben. Mióta külön háztartást vezetek, én is így csinálom, bár idén 23.-ára fog csúszni a fadíszítés.

4. Kedvenc ünnepi étel?
Hagyományos menü nálunk a hidegtálak, én is ezt a szokást tartom, hatalmas kedvenc a francia saláta töltött tojással és a sajttekercs, sonkatekercs. Sütiből a mézeskalács és a töltött ostya a két legnagyobb kedvenc.

5. Kedvenc karácsonyi ajándékod?
Nincs ilyen, sokszor kaptunk mindenféle hasznos dolgot karácsonyra még gyerekként. Nagyon megmaradt az angol szótár, mint ajándék, persze nem a hű de örömteli emlékek között. Így felnőttként, jóval kisebb büdzséből dolgozva, nagyon szeretem ami kis bohókás apróságokat szoktam kapni, tavaly pl. muffinos aprópénztartót.

6. Kedvenc karácsonyi illatod?
Fahéjas narancstea, melegen, illatosított gyertyák, a fenyő illata.

7. Van saját karácsonyi hagyományod?
Csak olyan hagyományaim vannak, amiket még otthonról hoztam, a korai fadíszítés, adventi koszorú, esti kiöltözés és ajándékozás, karácsonyi zenék.


8. Milyen dísz kerül a karácsonyfád csúcsára?
Egy gyönyörű lila csúcsdíszem van, imádom. Még otthon úgy ment, hogy volt kettő, egy lila ami az én kedvencem volt, és egy piros, ami öcsémé, és minden évben felváltva kerültek fel.

9. Mi volt a legőrültebb/legvadabb ajándékkívánságod gyermekként, amit sosem kaptál meg?
Nem emlékszem semmi ilyesmire, sosem volt elvadult karácsonyi kívánságom. Anya biztos tudna mondani párat, ha megkérdezném :)


10. Mi a kedvenced a karácsony ünnepében?
Mindig nagyra értékeltem az ünnepben a pihenés időszakát, és a nagy családi traktákat. Most felnőttként is erre törekszem, minél több szabadidőre és kellemes közös étkezésekre a családdal. Imádom nézni teljes pompájában kivilágítva a lakást és a fát, imádok csak úgy ücsörögni előtte egy teával, forró csokival, kávéval, és csak nézelődni, bámészkodni, gondolkodni, örülni. Idén a legkisebbik öcsém is nálunk fog "telelni" karácsony után, azt az időszakot is nagyon várom már :)

Mivel foglaljátok el magatokat betegen otthon?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!