kedd, december 30, 2014

December színei - #6 Csillogó

Lassan a végére érek a decemberi posztok pótlásának, és jöhet a január, amivel így megint meg vagyok csúszva egy kicsit.

Nem terveztem túl sok szilveszteri manikűrt, de a mai lesz az egyik közülük. Úgyis csillogó színnel kellett alkotni, így szerintem ez az egyszerű de mutatós fekete-arany páros megállja a helyét az év végi buliban is. Az EREDETI ötlet szintén Pinterestről.





Felhasznált lakkok és kellékek:
Avon Nailwear Pro+ - Licorice
H&M - Golden Days
Flormar - Quick Dry Extra Shine

Hogy tetszik?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, én is készítettem hasonlót :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Amilyen egyszerű, olyan mutatós ez a fajta díszítés :)

      Törlés


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!